14 Şubat 2011 Pazartesi

YÜRÜYÜŞ YAPARAK ZAYIFLAYIN

YÜRÜYÜŞ YAPARAK ZAYIFLAYIN
Dünyadaki tüm diyetisyenler ve uzmanların zayıflamak isteyen insanlar için ortak önerisi diyetlerini yürüyüşle desteklemektir. Günlük yapılan bir saatlik yürüyüşler ile vücudlarındaki fazla aşırı kiloları eritmek mümkündür.
Yürüyüşün sadece zayıflamak için etkili olduğu bilinsede yürüyüş yapmanın bir çok olumlu etkisi ve özelliği vardır. Bu olumlu etkiler ise sağlık ve insan önrünün uzatılmasıdır. Evet yanlış duymadınız insan ömrünü yürüyüş uzatmasını sağlamaktadır.

Hem zayıflayıp hemde ömrünüzü uzatmak istiyorsanız. Günlük bir yada bir buçuk saat yapacağınız egzersiz ve yürüyüşler ile kendinizi yormadan sağlıklı bir hayata merhaba diyebilirsiniz.
Yürüyüşe çıkmak 8 yaşındaki çocuk için bile eğlenceli, basit ve güvenli bir zayıflama yoludur. Yürüşün diğer bedensel olan faydalarına değinecek olursak, kalp kontrolü, akciğer kontrolü, kilo kontrolü, kemiklerinizi güçlendirmenize destek olacaktır.
Bilim adamlarının yaptığı gözlemlere göre günde otuz kilo metre yürüyen bir insan hiç yürüyüş yapmayan bir insana göre daha çok yaşar ve daha zeki dinç olurlar.
Yürüyüş yapmak sadece zayıflamak isteyenler için değil tüm insanlar için büyük bir ihtiyaçtır. Günlük yapacağınız bir saatlik yürüyüş hergün iki dakika ömrünüzü uzatır. Böylece her ay yarım saat daha ömrünüzü uzatabilirsiniz. Her sene ise ömrünüz üç buçuk saat daha uzar.
Hergün yapacağınız yarım saatlik yürüyüş her ay bir kilo, her sene on iki kilo vermenizi sağlar. Bir stadyumu bir kere turladığınız zaman bir şekeri eritmiş olursunuz. Bu cümleyi okuduktan sonra bundan sonraki yiyeceğiniz şekerleri bir kere daha düşünmenizi sağlayacaktır ve kilo vermeniz için iradenizi kontrol etmenizi sağlayacaktır.


Günlük yapacağınız yürüşler sayesinde aşırı yağlarınızı eritebileceğiniz gibi kalbinizin daha sağlıklı çalışmasını sağlayacaktır. Aşırı yemek yeme isteğinide yürüyüş yaparak üstünüzden atabilirsiniz.
Biliyorsunuz ki aşırı yemek yeme fazla kiloların en büyük nedenlerinden biridir. Yürüyüş yaparak enerji sağlarsınız. Enerjikliğinizle diyet yaparken zorlukta çekmezsiniz bu sizi dahada güçlendirir. Stres ve psikolojik problemlerde uzak kalmanızı sağlar. Yürüyüş yüksek tansiyonun önüne geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder